What does it takes to come alive?

Känns inte som att jag har skrivit något vettigt här på flera dagar!

Har iaf jobbat i veckan, 3 dar :)
I torsdags kom världens bästa T-boy och hjälpte mig städa. Tror inte hon hade insett var hon hon hade gett sig in på men nu är det då finare här än det har varit på länge!

Igår var en seg dag, låg mest hela dagen. Tänkte fara ut o springa med the dawgs men Ronja är ju så seg. Rundan som brukar ta en kvart tog 35min. Jag blir ledsen.

Kl5 mötte jag upp med T igen på Coop, vi handlade allt man kan behöva ha inför en grillkväll o sen begav vi oss mot mig. Albin trillade in o försökte bränna upp mitt hus, och sen kom M&Adam också :) Grabbarna klagade på min AWESOMEA grill och tog med köttet bort till Erik&Alex där grillen redan var igång.
Tillslut blev maten klar iaf, och gott bidde det! Vi satt o pratade o lyssnade på musik. Himla mys var det!
Tog oss sedan vidare till Erik&Alex men T-boy, M&Adam var tvungen att fara typ direkt. Jag o Albin stannade till halv1 typ, sen vart det sängen för mig!






Dagen idag har också varit seg, men pallrade mig till Solbacken för att köpa en växt och ärtor till skolans experiment. 4 min över 3 stod jag utanför Systemet o svor, dom stänger ju 3 på lördagar x)
Sen for jag till hamn, gick en sväng med Holly och hon var SVINduktig. Kanske hade något med bollen att göra, men satan så skönt det var att ha en hund som sprang iväg lite och sen kom tillbaka o gick fot tills jag friade henne igen. SÅ DUKTIG =)
Ikväll kommer Jeanette hit och sen ska vi ut en sväng! Nord försöker få oss på fest, det kan bli kul :)

På måndagkväll ska vi nog byta matta på agilityhindrena och på tisdag börjar jag jobba igen.
Då vet ni!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: