God jul!

Mycket har hänt sen sist, bland annat en tripp till Göttlaborg för att överraska bästaste vännen L.
 
Men idag är det julafton! Våra julaftonar suger. Eller, det är ju trevligt att träffa släkt o familj, men så speciellt är det ju då inte. Guldstunden är när buspojkarna öppnar alla paketen. "ÅÅÅÅH! JAG FICK BYSSOR! :D" (byxor), visste inte att barn kunde bli så glada för ett par jeans :P Dom är underbara ♥
 
Men i julklappsväg så suger våra julaftonar. Jag har ändå fått ovanligt mycket i år! En filt med armar (snuggie?), ett presentkort på Skopunkten på 200kr, en broderad tavla som farmor gjort. Och det bästa kom från mormor :P Vi var på affärn igår och hon köpte en krysstidning, då sa jag "ååh vad kul med suduko!" mormor förklarade att hon aldrig löser suduko så jag föreslog att jag skulle få tidningarna efter hon löst alla kryssen så jag kunde lösa sudukona, och mycket riktigt! Fick en tom hushållsrulle full med utdragna sidor från krysstidningar :P Nu har jag nog med suduko för att räcka hela julhelgen ;)
 
Eftersom jag som förväntar mig att bli besviken varje jul så förberedde jag med att köpa julklappar till mig själv, dels från mig och några från hundarna ^^ Så måste väl räkna dem också. Då har jag fått 2 agilityböcker, ett par luddiga sockar, pyjamasbyxor, en luddig filt och en massagegrej för axlarna :)
 
 
Imorgon är det agility för hela slanten, så fruktansvärt kul!! Jag (och jag hoppas på några fler, typ andrea, tina, linnea mm) ska spendera hela kvällen i Totohallen och träna! Vi ska ta med pepparkakor, glögg, tomteskum osv och bara mysa hela kvällen. Gud vad jag längtar :D Det kallar jag julfirande det ;)
 
Sedan är det annandagen, och då ska vi visst ut. Förfest hos M och sedan Verandan. Eller hos M&Adam heter det ju nu. Ska bli kul :) Förutom att L drack upp mina cider i fredags och hon hann inte på systemet så jag har bara två cider kvar x) Men Lima ska låna ut lite alkoholhaltig dryck åt mig o L :)
 
Nyårs känner jag mig helt plötsligt inte taggad på alls nu. Har beställt några klänningar som kanske hinner komma innan dess, men näe vet inte.
Men Teneriffa är jag megataggad på! Inte länge kvar nu!!!  :D Skulle ju ha megafest när jag fyllde år också men det blir nog inte av alls. Ifall Lima är kvar i norr så kanske jag lyckas övertala henne om att gå ut en sväng på krogen med mig, annars får jag väl sitta hemma o trycka socker.. :)
 
Nu är det sudukodags! Förlåt för långt inlägg, men så blir det när man skriver så sällan.
"Here's to a lousy Christmas and a crappy new year!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: