Du får inte ha mig som en dröm när jag vill va' din verklighet

Haha fan så slut jag var igår!! Vi körde ett dunderpass, svettet bara rann :P Men det var himla kul att träna tillsammans :) Jag brukar inte gilla sånt, vill typ inte gå på Zumba o sånt för jag är rädd att skämma ut mig, men vi flummade bara sönder igår x)
Sen åt vi vattenmelon o pratade lite allmänt.


Imorse kom Tiger halv 7 som alltid. Gick och la mig o skulle sova till kl8 hade jag tänkt, men det gick inge vidare. Tog mig inte upp ur sängen förän halv 10 då mamma komme med dom två små trollen. Så nu sitter jag här med 5 fina vovvar :)


Tog med dom små när jag gick till soprummet, och dom hade redan börjat "halta" av kylan innan vi var tillbaka. Så gav upp tanken om en prommis med dom. Tog de två stora o gick iväg medan jag hörde hur orkestern satte igång bakom den låsta dörren.. Satans småhundar. Hoppas grannen var borta.

Släppte lös Hollan när vi kom upp på gångbanan brevid bussvägen (Tiger går alltid lös). Satan vad dom sprang! Himla kul såg det ut :) Tränade lite "kom" men Hollan, går alltid bättre när hon är lös med en hund som faktiskt kommer när man ropar. Men vart himla imponerad för det kom en människa o gick och hon var påväg dit för att hälsa men vände när jag ropade! Tihi :) Fast det är ju inte första gången. Jag blir så störd på att hon har jävla selektiv hörsel. Tkr hon kan ge sig snart. Seriöst, tre år gammal.


Erik o Alex ska typ komma förbi snart, dom ville låta Ludde träffa alla brudarna :P Alex är rädd för stora hundar så vi får väl se hur hon gör när Holly kommer springades mot henne x) Tur Hollan är snällast i världen♥


Mami är o scrapar med MarieAnne, eller just nu kanske hon är på sin lektion.. Tihi! Hon kmr iaf hit sen o ska äta middag här :) Jag har ju snyltat hemma i två dar så kanske är dags att ge tillbaka något :P

Näe okej, nu har jag undvikt pluggandet hela dagen.. Dags att sätta igång.
Hare gött

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: