Got an old Smith's record, and I put it on endlessly

Haha trotts mitt glada humör i förra inlägget så vart dagen otroligt bra på något sätt! Slutade tidigt på praktiken så bestämde mig för att ta en sväng förbi Hattis och träffa L8 :) Vi pratade lite allmänt och om utbildningen och det var himla trevligt att träffa henne!! Jag känner mig ju hemma såfort jag går in på den där gården. Jag är gjord för det där stället :P

Sen hem o pussas med hundar :) Tog med kammen ut på altanen o kammade Holly, lossnade väl en si sådär halv hund?! Fattar inte varför hon löser så mkt päls just nu..

Mös i soffan och åt leverbiff i min ensamhet, sen bar det iväg mot vinterträningen! SATAN VAD JAG ÄLSKAR MINA HUNDAR! :) Holly var sååååå duktig! Om hon beter sig så på söndag så kommer jag typ köpa en hamburgare åt henne :P Ronja var självklart duktig hon med :) Blir bara så less på henne där inne för hon skäller o det ekar o ursch.. Men vi satsar på pinnen på lördag!

Begav mig mot hamn för att dumpa hundarna, men vädret var rent ut sagt förjävligt så orkade inte köra upp till stan igen. Sov i hamn o fick kramas hela natten med mina hjärtan♥


Vart ingen lång natt och är satans trött, men ändå på bra humör på nåt sätt :) Ikväll blir det middag i hamn igen med mami (hon behöver bilen) sen tror jag att jag ska se film och mysa i min ensamhet ikväll, har sovmorgon imorn! :D Imorgonkväll blir det att packa klart precis allt, för på fredag blir det att köra som en galning för att hinna till Luleå innan fyra :)

Och jag älskar att jag har hittat igen massa artister jag har saknat från Spotify! Dom har äntligen hittat sig dit :) Nu ska jag bara pallra mig på stan o faktiskt köpa premium igen också :P

ÅÅÅÅH, humöret på topp! :D

Bild från 3 år sedan då jag fick domarens hederspris, vilket resulterade i Hollan!

Underbar helg♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: