I forgot what to do to fit the mold

Go'morron! Eller något.
Gick segt att ta sig upp idag, men hade lektion kl10 så sov då inte så hemskt länge iaf. Gjorde absolut ingenting på lektionen x)

Har ätit lite lunch och tränat mitt gäddhäng! hehe. Har tränat armar o rygg med hantlarna, men sen kom jag på att jag o Lima skulle träna tillsammans ikväll, så var tvungen att sluta så jag orkar något alls ikväll :P

Jag har varit ut o kollat brevlådan typ 511 (det är inte femhundraelva, det är femtioelva, så ni vet) gånger, mina nellykläder borde komma idag! :$ Blir nog att ha något av det i helgen :)

Fanken vad jag längtar till på fredag! Längtar efter en förändring :) Hoppas bara jag vågar klippa mig som jag vill x) Och på fredagkväll ska jag typ vara med LindaLi :) Och på lördag ska jag o Lima fota på dagen, o sen äre födelsedagsfest för AnnaO :) Blir nog en bra helg!

Awesome over and out

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: