I knew he was coming and I should've been running, if he caught me I would never escape

Haha provade på att locka håret ikväll.. Har varit ovanligt tjejig! :O Ansiktsmask, måla naglar, fixat hår.. Men jag är taggad inför imorgon! Jag satsar på snyggt o sexigt, finns risk för att det kmr se horigt ut.. Spec om jag blir för full xD Menmen, om jag känner mig snygg så bryr jag mig inte om vad andra tycker :)

Har som sagt myst på här hemma helt själv ikväll.. Och blir inget fotande med Lima imorgon heller. Planerna för helgen har som stupat :P Men satsar på en awesome kväll imorgon! Ska förbi Lima en snabbis så hon ska få göra mig snygg inför kvällen :D

Tror typ det blir sängen nu. Var ändå uppe rätt tidigt idag.
Hoppas alla fyllehundar har en bra kväll! Grannen har då det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: