I knew I could fix it in just another minute but I guess it was a minute too late

Hahaha gårkvällen alltså.. For först till M en stund o hängde med henne o T-boy, sen hämtade Albin mig o vi drog till SofiaLu för att gratta AnnaO! Där fanns det lite folk man kände från BF o lite andra folk :)

Drog ut på Calles först, iaf jag o Albin för vi skulle träffa M o T-boy :) Dom satt med Kratz o lite folk, men jag hittade igen Simon Lind! Så sprang o kramade på han :) Hittade igen Adam, Patrik o Jens också :D Men det var verkligen LITE folk, alltså typ superlite. Så vi drog vidare, jag ville på Allstar o möta upp folket från festen men vart nedröstad o vi drog på Olles instead.

Micke o Claes spelade, dom är  ju  typ stammisar nu. Dock minns jag inte mkt av musiken.. Haha fan vad packad jag var x) Minns inte riktigt om jag träffade nå folk jag kände heller.. Träffade Ms lillasyrra iaf :) Och människa som jag hade kunnat klara mig utan att träffa.

Jag neggade typ o ville dra kring.. Ja jag har faktiskt noll koll på vad klockan var då. Men pojkarna hade slutat spela så kanske halv 2..? Det var då kvällen började spåra x) Mina närmsta vänner kan få veta saker, men vi säger bara att jag tog taxi från stan vid halv4. Hon var den snällaste taxichauffisen :D Vi for förbi Shell så jag fick köpa bakischips, tacka gud. Och sen så stannade hon typ taxan där för hon var gullig!


Sög dock att sova själv. Jag har haft två hundar i 2 veckor, och nu ska jag typ vara utan hund i 2 veckor?! Kommer inte gå. Jag blir ledsen och emo utan hundar.
Hade inte tänkt träffa dom idag för jag får ont i hjärtat när jag lämnar dom. Men far min kommer o hämtar mig om ett tag så ska jag ta en skogsis med Hollan.



I took a walk around the world
To ease my troubled mind
I left my body laying somewhere
In the sands of time
But I watched the world float
To the dark side of the moon

I feel there is nothing I can do,

I watched the world float
To the dark side of the moon
After all I knew it had to be
Something to do with you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: