I would like to believe you were right

Livet flyter på. Har varit segt utan hundar. Men praktiken är bra :) Har världens bästa handledare som verkligen förstår hur jobbigt det är att plugga o jobba så hon ger mig extra tid av till att läsa/skriva loggbok o observationer :)
Det bästa måste vara att jag har ett lillasyskon till ett utav mammas gamla dagbarn, himla fränt!

Har haft hund idag, hon är underbar! Men känner mig sämst när jag lämnar henne hela dagen, så imorgon kmr mamma o hämtar "hem" henne när hon är upp till stan, sen ska jag ner till hamn efter praktiken imorn.

Igår var det vinterträning, och hon var så duktig! Slamsig, men duktig "tillslut" :P
Och ikväll har vi haft möte inför hemmatävlingen. Lite taggad jag är?!?! Ge mig maj nu. Längtar som sate! Men får nöja mig med tävling nästa helg :) Ska bli spännande att se hur flickan beter sig!


On other notes;

I can’t afford this heart
Still I am responsible
If it will fall apart
Believe me, I don’t want to go

You won’t believe it’s true
When I tell you ’bout my feelings
And what you’re supposed to do
I’m sorry, but I don’t want to go


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: