If I had my way we'd be doin allright, if I had my way we'd be getting somewhere

Dagen igår var.. lång. Men anywhoo
Sitter just nu själv i lägenheten o väntar på brudarna. Min allergi har hållt sig ovanligt lugn idag, men där kring 5 var jag tvungen att ge upp..

Loppen då? Jo första loppet gjorde mig fruktansvärt arg! Ronja gick fel i slalomet, och dom dumma nya reglerna säger att man måste ta om hela om man går fel, så givetvis gick hon fel på exakt samma ställe 4 jävla gånger. Diskade oss efter det. Var faktiskt arg, brukar inte bli det men vafan.

Andra loppet var bättre! Hon hade jättefin fart och allt sånt, men jag chansade o körde högerslalom o hon gick fel igen. Vet inte om det hade gjort någon skillnad om jag var på andra sidan från början, men hon klarade det då när jag bytte.. 5fel på hinder o har noll koll på tiden. Kan inte ha varit bra hur som helst så då ger det inget att kolla :)


Körde Holly på framhoppningshinderna, och satan så fin :D Stack ingenstans och var jätteduktig! Hon fick mig att faktiskt se fram emot morgondagen istället för att frukta den :P Men när jag tog ut henne sista gången märktes det att hon var fruktansvärt trött i huvudet för hon slamsade mycket mycket mer då. Så hoppas på att hon är piggare imorn :) Stackarn däckade i sängen såfort vi kom hem :P

Tror jag borde göra någon middag, men vet inte, Pia skulle då äta där borta så Linnea kanske också äter där? Känns onödigt att göra mat då..

Aja, önska oss lycka till imorn!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: