If there's nothing missing in my life, then why does these tears come at night?

Vaknade kring 9, fick veta lite saker jag missade igår när jag inte for bort på festen.. heheh.
Skjutsade hem Lima från stan o sen for jag till hamn för att gå i det underbara vädret med mitt monster♥ Problemet var bara att mitt monster inte var hemma! Hon var hundnappad :O Min far informerade mig om att min mor hade gett sig ut i skogen med hundarna, så jag o La Fluff skyndade iväg o hann ikapp dom just i början av skogen :)
Vi gick ut på isen o njöt av solskenet, och sedan fortsatte jag o Hollan (och Ronja för hon är ju som hon är..) in på en annan stig för att busa med gänget här nedanför! Himlar vad hon sprang :) Ronja hade himla svårt för detta, hon brukar ju alltid vara en liten polis, men när de här hundarna var så stora så dom skulle kunna krossa hennes skalle med en enda tass så höll jag henne i koppel och väldigt nära mig..



Jag o Hollan somnade brevid varandra i soffan sen, och vips så var det middag hos mormor! Sen for jag direkt hem därifrån så jag slapp säga hejdå till vovvsarna igen.. Fan vad jag inte är gjord för att vara själv :O
Känns som att jag har lämnat hela mitt hjärta i hamn.

Nu ska jag iaf ta ett bad! Tänkte plugga, men blir nog att läsa något annat o fly till en bättre värld :P
Ha en trevlig söndag! :)
Postat av: Anna

Hehe...

2012-02-12 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: