I'll be there for you

Gårkvällen spenderades hos Albin med han o Lima, dom mobbade sönder mig o jag skrattade så jag grät. Och vi vann hockeyn! Bra kväll


Dagen var lååååååååång. Och högljudd. Fyfan för fredagar, det är som att barnen har heroinabstinens.
Tog mig hem till hamn och gick en sväng i skogen med min stora hund. Finns inget som botar huvudvärk som en skogsis♥ Men blev snabba planer smidda och jag lämnade åter mina hundar i hamn. Ikväll blir det Olles för att se Krutov med Lima. Himla nice :) Om det inte är så gräsligt med folk..

Blir inget Umeå imorgon då för måste vara med mina hundar :$ Ist kmr Jeanette till Skell så hon kmr kanske förbi :) Fast ska på stan med mami o sen leka fyllechauffis på kvällen åt papi och mammas vänner. Blir nog Tiger-vakt också, men det är ju som lugnt :)

Nu ska jag sätta igång lite Vänner o dricka lite :$ Anna kmr efter hon varit på teater. Cool hon är.
Skål :)


Btw så vill jag säga att jag tycker om M. Hon är bra, även om hon har ett liv ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: