I'm gonna make you cry, so what's you gonna do?

Söndag var en AWESOME dag! Samlade ihop massa random-vänner o for iväg för att åka madrass o pulka :D Emma o Vip följde med också så hundarna fick busa av sig och springa runt i backen! Hollan var helt död sen :)


På kvällen for jag till hamn o åt köttfärslimpa och träffade mina buspojkar♥ Kunde dagen ha blivit bättre? :D Jo, om jag hade haft mina hjärtan när jag skulle sova kanske, men satan, jag är fortfarande glad :D


Måndag var det praktik o sen prommis + HU med Magda o Kiba :)

Idag så har jag hunnit en sväng på stan efter jag slutade. Köpte en limegrön (?) sjal att ha i sommar till min awesomea jeansjacka :)Köpte två par solbrillor också, ett par svarta o ett par som matchar sjalen x) Jag gör något udda och satsar på färg i år! Har inte köpt ett enda svart plagg år 2012 :D Förutom hor-tröjan :P
Efter stan vart det hamn o middag med mami o morfar :) Nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå. Kanske blir det en power nap innan travet. Blir att sova i hamn ikväll iaf, orkar inte köra runt så jävla mkt. (Och mamma har tagit tillbaka tankkortet xP)

Hare gött,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: