Life seems, it shouldn't be this way

Vilken underbar start på dagen! Har huvudvärk som börjar närma sig migrän, snor som flyger ur näsan och jag hostade upp något väldigt äckligt när jag vaknade... Hahahah hoppas jag har äcklat ut alla på denna underbara dagen nu x)

Har iaf återupptäckt ett utav mina gamla favoritband, typ igårkväll när jag la mig. Hade en text som inte ville ut ur huvudet på mig så var tvungen att tjuvkolla på datorn, och nu finns dom på Spotify :D Det gjorde dom inte sist jag kollade. Dock så fanns dom på min gamla mobil... Naaaw vad jag saknar min Nokia :( Touch-mobilen kan ta sig.


Om en kvart beger jag mig mot praktiken hur som helst. Jag ser väl hur länge jag orkar.. Bättre att ha varit där kanske 4 timmar än att inte ha varit där alls, mindre tid att ta igen!

Jag ber om ursäkt för mitt sprudlande glada humör! ^^


When our lips first met, you didn’t get the hang of it
I bet that you still kiss like me,
you realize it when you hear this

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: