Like it never happened and that we were nothing..

Haha jag har min första riktiga kändis-crush på länge!

Jag älskar han :D Hahaha. Wouter "Wally" De Bracker, eller Gotye. Har hört ca 3 låtar, men Somebody that I used to know är nog bra för bara det. Älskar videon. Vet inte riktigt varför. Men kärlek!




Var på HU ikväll. Hollan var jätteduktig, förutom i slutet då hon stack >.< Vi skulle köra inkallning o jag litade för mkt på henne, så hon sprang omkring i typ 5min. Fan så besviken.
Vart arg o åkte iväg såfort jag fick in henne i bilen. Men ångrade mig och stannade på grusvägen ut för att göra en riktig inkallning så vi inte avslutade kvällen sådär..
När jag kom hem skulle jag lasta av en spark som jag fått av morfar, och fick självklart en jävla sticka :( Det blöder galet men jag har inga vänner som vill ge mig ett plåster. Har tejpat fast lite papper runt så vi får väl se hur länge det håller. Jag skulle behöva duscha... Men kanske lägger mig i badet o läser en stund istället!
Hooj!

Jag måste sluta tänka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: