Luleå 19feb

När jag tog ut Hollan på morgonen för att springa av sig så föll alla mina förhoppningar. Hon bara smet o var olydig :( På framhoppningen var hon inte mkt bättre. Jätteslamsig, inte alls som dagen före..

När det väl var våran tur så tog hon typ 6 hinder sen sprang hon som en tok o ställde sig tillsist o sket. Kul.
Tog ut henne när dom byggde om banan för att prova hoppa med henne igen men näe, då började hon bara jaga fågeljävlarna!! Fan alltså! Fast såg faktiskt lite roligt ut x)

Gick banvandringen iaf, men hade inte bestämt mig för om jag skulle stryka mig eller inte. Känns så värdelöst att tävla om hon bara beter sig sådär, för då lär hon sig ju att på planen då ska man springa omkring o slamsa. Men jag fick låna lite hundmats puré av Susanne, hade självklart glömt kattmaten hos Pia.., och det gick svinbra!!! Inte nog med att hon faktiskt lyssnade, men vi tog oss igenom vår första bana! Vi fick två vägringar och 10kontaktfel, men vi tog oss igenom en bana! Vi hamnade på 11e plats med 24.91 i fel :P Fatta så snabb hon är jämfört med Ronja när vi bara var 4.91 över tiden med 2 vägringar och några jäklarns stora svängar :P Ronja brukar ligga kring 6 sek över tiden på hoppbanorna när allting flyter på bra :P

Näe GUD SÅ GLAD JAG ÄR! Äntligen har hon visat alla att hon faktiskt kan :) Längtar bara ännu mer till alla tisdagar o fram till sommaren! Ska dock bli intressant o se om hon håller sig vid mig även då hon faktiskt kan springa ut från banan.. Only time will tell :P

Linnéa filmade loppet så när jag får filmen så lägger jag upp den :)

Tjoho!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: