Now you're just somebody that I used to know

Hahaha fan vilken kväll alltså xD Låg i badet till kl8, såg Vänner o drack litegrann. Efter 9 nångång kom Lima hit o jag bjöd på go'dricka :) Vi skulle bli "lagomt lulliga, inte packade" hehe.
Drack lite här o pratade skit. Bror2 kom och hämtade oss, världens bästa :D, och vi tog oss in till Olles. När vi gick in där så sänkte vi medelåldern med typ 10 år :P Det kom mer yngre folk senare men vafan, vi hade det chill! Lima bjöd tillbaka genom att köpa en Smirre åt mig :) Sen satt vi o pratade o lyssnade på KRUTOV :D Jag gick fram till Magnus när dom hade paus o drog hela historien om syrran IGEN, och då kom dom ihåg mig från Triaden :P Magnus sa åt mig att hacka på Roger ist för att det var han som inte ville köra låten, så jag fick honom att kolla upp texten på telefonen o att lova att försöka spela den :P Men det gjorde dom aldrig >.<

Vi hittade igen en awesome Nord :D Det blev massa prat och ännu mera skratt, fan vi skrattade så vi hade ont i kinderna! Och självklart mer alkohol.. Och efter varje låt var klar ropade vi HOLY DIVER i kör xD När Nord drog så satt vi kvar med hans vänner en stund, men sen vet jag inte varför men jag satt mig själv vid ett bord närmare scenen så då tittade Magnus på mig o flörtade, o sen pratade han med Roger men det vart ändå inget >.< Och då kom Lima o sa hejdå åt mig, den slynan ;) 

När det var klart gick jag fram mot scenen så då kom Roger o lovade att dom skulle spela den "nästa gång".. Så då frågade jag när dom spelade nästa gång o dom spelar i Skehamn ikväll xD Funderar på att fara dit o skrika Holy Diver. Fast han påstod att dom inte skulle hinna lära sig den tills dess, dålig stil tkr jag ;P

Näe en allmänt bra kväll! Fast var tvungen att gå hem sen i mina halkiga högklackar.. Har inte den blekaste om när jag faktikst var hemma men jag tog mig hit. Haha gjorde något dumt också och när L får reda på detta så kommer hon nog att mörda mig :) Borde kanske skriva något slags avslut här på bloggen då.. På min gravsten ska det stå "Erika Awesome, hennes hjärtan betydde allt" och så ska det gärna vara en bild på mina dawgs. Det fixar ni va?

Hoooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: