OneDayThereWasASilenceAndItWashedThroughTheTown, ThereWasNoReasonToSpeakAndNoOneMadeASound

Har varit på stan med min mor idag:) Vart en smått pinsamt stund då hon komme hit,hehe, och sen klagade hon massa på att jag har stökigt (that's an understatement) menmen.

Var äckligt mkt folk på stan. Men vi speedade genom befolkningen och tog oss dit vi ville! Jag kom från stan med ett par äckligt mysiga sockar, 12 par vanliga sockar, en sporttopp som är awesomet knallblå och den snyggaste jeansjackan jag sett på länge!! Försökte ta kort på när jag har på mig den men det gick inge bra. Så ni får vänta till i sommar för att få se den.. Känns värdelöst att köpa kläder som man inte kmr använda direkt men.. Jag blir ju snygg i sommar iaf ;D


Nu ligger mina underbara hjärtan på golvet o tuggar på dom nya benen :) Snart bär det iväg mot Ljusvattnet för att hämta upp mammas vän o Tiger. Ska skjutsa dom till Urschviken o sen vara Tigervakt hela natten :) Blir nog en sparktur med the dawgs ikv!

Hare gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: