Tisdag, vilken underbar dag!

Haha jag har verkligen inte pluggat så mkt som jag borde ha gjort idag.. Men jag har verkligen INGEN inspiration när uppgiften är så jävla luddig. Känns som att vad jag än gör så kmr det bli fel.

T-boy kom hit kring halv 3 o byggde en snö-boob lady! Haha vi hade himla kul :) Sen satt vi o pratade lite o kollade nå videor. Blir kul när hon flyttar till punkthusen, det är ju inte så långt, bara att gå över bron :)


ÄNTLIGEN är det snart dags för agility :D Skulle egentligen ta sparken dit hade jag tänkt, men eftersom det är en ännu oprövad metod så vågade jag inte riktigt. Tänk så jobbigt det skulle bli om det inte funkade >.< Får fara ut med dom imorgon en sväng istället o se hur det går, kanske blir sparken nästa vecka! :)
Jag hoppas verkligen att nya tjejen ska dit ikväll. För Linnéa ska nog inte dit o Andrea ska verkligen inte dit :P Blir svårt att ta ner A-hindret all by my self t ex.

Men nu taggar jag :D En miniprommis med hundarna o sen iväg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: