When you're near me I have no fear

For iväg till hamn tidigare än tänkt idag. Tog med Hollan ut i underbara skogen♥ Men det var SATANS kallt! Min mobil visade -13, men när jag kom hem stod det -21 o jag litar nog hellre på den.. Hollan var dock rätt söt, hon hade imma (?) i hela ansiktet så hon såg grå ut istället för svart x) Och mitt hår o mina ögonbryn var också vita av andedräkten :P Skulle ha tagit nån bild, för Hollan såg himla finurlig ut!


Fick mig baconbiffar till middag :D Och sen fick jag utföra lite akrobatik för att ta mig till baksätet i Glenn när mami skulle hämta upp Maggan. Var inte det lättaste med min träningsvärk! :O Men det gick. Nu är jag hemma o väntar på Lima :) Hoppas hon kommer snart, jag vill hinna ta ett bad innan den dära serien börjar kl9...

Ha en bra kväll världen :)


Btw, jag fick en matta av min mor igår :$ Det börjar faktiskt bli himla mysigt i mitt vardagsrum nu! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: