Whit a little more time I was thinking we could have worked my life around you

Jag överlevde dagen! Har haft ont i halsen och hostat som en tok, men det gick ändå. Har haft en intressant dag :) Mer än så kan jag ju som inte säga.

Glömde handla påväg hem. Eller jag tänkte typ "jag gör det sen", men insåg sedan att jag inte hinner "sen" så jag måste typ iväg nu igen. Jobbigt. Försökte få Albin att gå med mig men det verkar inte ska hända :P Jävla latmask!!

Ska över till han o se hockeyn ikväll iaf. Sen måste jag packa! Hehehhehe :D Satan så lycklig, agility i helgen!!! :D Och jag får vara med mina flickor hela helgen, och nästan hela nästa vecka!! :D

Smånervös för jag har jättetidiga nummer med Holly, startar tillomed i ena loppet.. :$ Vill som att hon ska hinna vänja sig vid att vara där.. Blir att stiga upp tidigt på söndag om jag ska hinna låta henne springa av sig före vi ska vara på plats, första banvandring är kl7!
Fast jag ska släppa det och inte ha några förväntningar alls på henne. Däremot är jag typ nervös för Ronjas lopp! Jag vill verkligen ha den där sista pinnen!!!! Men det brukar ju gå bra när jag inte förväntar mig något alls så kanske ska sluta hoppas där med.. Hoppas bara på att förkylningen inte är så hemsk i helgen så jag orkar springa ordentligt :)
Tihihih, agility♥

Näe, mat/packning/handlande nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: