Who made hell a place on earth?

Lima övertalade mig om att fara bort till AnnaÅ igårkväll där det satt lite folk och söp, och det var faktiskt himla trevligt! Ronja fick följa med så att hon inte skulle sitta o skälla, och det verkade då vara en hitt :P

Imorse vaknade jag av att jag inte kunde andas. Fick ingen luft ner i lungorna för halsen var helt igensvullen. Fick som lite panik vilket inte gjorde det bättre men lyckades lugna ner mig och började få in lite luft..
Har legat i sängen hela dan. Går bäst att andas när jag ligger ner med huvudet bakåtlutat, men nu har det blivit himla mkt bättre.

Mina päron var just förbi med lite saker åt mig, typ halsgrejor o glass. Osså fick jag juice, yoghurt o choklad, så himla söta! Dom tog med Hollan hem, mamma ska ut med sparken o henne ikväll. Hon är ju underbar o ligger snällt brevid mig när jag är sjuk, men jag vet ju hur otroligt uttråkad hon är så känns inte snällt..
Ronja är dock kvar här så vi ska mysa hela kvällen! Hon mår ju som bäst när hon får ha mig för sig själv så hon bryr sig nog inte om att det inte blir nån långis idag.. :)

Men det suger för jag hade faktiskt börjat se fram emot kvällen, var himla längesen jag var med Lima o M samtidigt :O Får se hur jag mår.. kanske far förbi en yttepytteliten stund......

Nu ska jag försöka få i mig något ätbart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: