Baby can't you feel it comming?

Haha vet inte vad som hände, men livet blev bättre :P
Besökte min käre mor o far o åt megasuperdupergott älgkött med potatis o sås, mums! Hann hälsa på min bästaste granne och gå en sväng med mor and the dawgs också.

Imorgon kommer Tiger hit, jag ska försöka stiga upp halv7 då hon kommer och inte gå o lägga mig igen.. Då kanske jag hinner typ diska, städa eller plugga kanske?
Kl10 ska jag o Lima gå en sväng med tjejorna i Bersan och efter det blir det en snabbis på stan med mor min :)
Och så måste jag hinna plugga några timmar. Och kanske måla en tavelram :) Och självklart måste jag hinna med måndagens träningspass! Haha fuck, kollade just vad det var - full body-workout.. Man får då ingen mjukstart inte! :P Men eftersom vi ska ut o gå 1½ timme imorgon tkr jag vi får köra 40min ist för hela timmen, eller vad sägeru Lima? (A)

Småstolt är jag för jag inte åt något godis ikväll också :P That means you owe me money ;)

Näe, en ipren o sängen nu, oh sweet relief!


Krya på dig gumman♥, jag orkar inte säga hejdå
Postat av: Anna

oh, fuck! haha, ja, jag är nog skyldig dig lite ;)

2012-01-01 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: