Happy B-day me!

Jahapp, då var man 21 dådå.
Känns bra att jag inviger min födelsedag med plugg och städning, men då slipper jag städa imorgon iaf!

Imorgon kommer mormor o morfar, farmor o farfar o mami o papi hit o fikar :) Mormor har lovat att göra hennes megagoda gräddtårta! MUMS! :D Jag hoppas på att få MASSA pengar för helt ärligt har jag nästan inga alls. Men jag klarar mig nog ändå :P Skulle dock verkligen suga om jag inte kunde fara till Luleå o tävla!

Är smått inställd på att jag kanske ska få den där mattan från Rusta som jag har tjatat om i några månader av mina föräldrar, men vågar inte få upp hoppet helt :P Hursomhelst så blir det trevligt att släkten kommer och ser min lägenhet :)

Haha man måste älska 16-åriga mig..
"Så, om 4 timmar och ca 20 minuter för 17 år sen så föddes jag. Nu är jag snart 17. Sen helt plötsligt är jag 18, och vips! Så har vi tagit studenten. Då kmr jag att studera vidare eller arbeta på ett lågbetalt jobb tills jag dör av överansträngningsframkallad hjärtinfarkt när jag är 85år eftersom det inte kommer att finnas pension när vi blir gamla.
Usch så gammal jag är. Vet ni hur mycket jag saknar lågstadiet? Fyfan så lätt livet var."


Tänkte också bjuda på lite bilder "genom tiden", bara för jag hade tråkigt, men sen påminde L mig om något som fick mig att måsta ta bort dom xD Hahaha gaah, ursch!

Postat av: Linda

NÄR TYCKER NI JAG VAR SNYGGAST!?!?!?!!!? XD XD XD

2012-01-12 @ 01:06:04
Postat av: Awesome

Hahahah FUCK! Hade glömt bort detdär xD kanske måste ta bort bilderna....................... O.o

2012-01-12 @ 01:15:17
URL: http://ingetmenmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: