Hey now, you're a rockstar

Haha fan nu gör jag av med massa pengar igen!! For en sväng på stan med bästaste M idag, så jag köpte hårfärg o SMINK :O! :O:O!
Mina dumma ögonfransar har fått mitt självförtroende att stupa långt ner, så tänkte att jag kanska ska lära mig att göra mig fin själv så jag inte behöver snylta på mina vänner jämt....

När jag kom hem gick jag en långsväng med the dawgs. Fast eftersom jag bara vet en liten snutt i skogen man kan gå på så gick vi den om o om o om igen.. Men dom verkar nöjda iaf! Haha Ronja var assöt, hon sprang som en tok och busade tillomed med Hollan!! :O Det var nytt :P Men jättegulligt!

Har betalat räkningar o böcker o sånt... Och beställt från Nelly....... hehe. Beställde den dära klänningen, och en SKITsnygg topp. Hoppas bara den är lika snygg på mig som på den dära modellen.. :P Annars blir det att skicka tillbaka det :)

Är svinhungrig så funderar på att göra mat. Men klockan är så lite.. Kanske ska köra ett träningspass istället! :)
Hoooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: