HollyLolly-LolleBoll

Fyfan så duktig min flicka har börjat bli!! Har bestämt mig nu, det blir Luleå i slutet av februari. Lite dyrt "träningstillfälle", jag behöver säkert dom pengarna till typ mat eller så, men jag vill se om hon kan sköta sig även om det är pressen av tävling på henne :) Och blir att anmäla Ronja till agilityklassen, utifallatt vi kaaanske tar sista pinnen. Det skulle vara så fucking awesomet att börja i tvåan till sommaren!!
Andreas mamma är bäst i världen för hon skjutsade hem oss :) Har sån träningsvärk så är inte säker på att jag faktiskt skulle ha tagit mig ända hem annars x)

Nu ska jag göra lite varm choklad, sätta på någon bra film/serie och mysa i soffan med mitt monster en stund innan sängen♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: