How you gonna walk at the rainbows edge?

Har haft en rätt bra födelsedag :) Förutom att jag vaknade helt jättedunderförkyld :O

Men uppvaknandet var trevligt, 07.47 ringde min syster och väckte mig för att buspojkarna skulle få säga grattis innan Lucas skulle iväg på skolan
Somnade om i en timme ungefär, sen steg jag upp o åt frukost o såg lite TV. Hade just börjat städa då far min ringde och störde :P Han babblade på som bara den så tillslut så var jag tvungen att säga åt honom att lägga på så jag skulle hinna med allt.

Kl.1 så kom farmor o farfar först, sen mormor o morfar o mami o papi. Och just som alla hade klätt av sig så plingade det på dörren igen och där stod L, redo för att äta lite tårta!

Jag fick 350kr av farmor o farfar och 500 av mormor o morfar + gräddtårtan då :P Och så fick jag handdukar av mina päron :) Vi åt misslyckad kladdkaka (som alla tkte var jättegod), bullar o tårta - mums! Sen for dom :P


M ville bjuda mig på bio så halv 6 mötte jag upp med henne o Josse för att se nya Sherlock Holmes filmen. Den var rätt bra, bara lite lång ibland. Och jag inbillade mig att lägenheten skulle börja brinna för jag glömde papper på elementet så jag satt o hade ont i hjärtat halva filmen för jag trodde att Hollan brann inne :'( Men det gjorde hon inte :P
Vi har legat o myst i soffan medan jag har tryckt ansiktet med sånt jag egentligen inte borde äta. Känner mig lite tjock.. Blir ett extra träningspass imorgon om jag orkar! Fan vill inte vara sjuk alltså.. Är ju skolvecka nästa vecka >.<

Imorgon ska jag försöka sova så mkt som möjligt, men systeryster + familj kanske kommer o äter tårta, och så måste jag gå en sväng med mitt hund så hon är snäll på lördag då hon är hemma i hamn. Nog för att hon är snäll ändå.. Kanske borde gå en sväng i hamn? Hon blir jämt så glad då♥

Jag borde vara vaken ett tag till o vända på dygnet lite, så kanske blir att packa inför imorgon o se nåt avsnitt Greys?
Anywhoo, tack för en bra födelsedag alla! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: