I really don't mind what happens now and then, as long as you'll be my friend at the end

Träffen med brudarna gick bra, har lite mer arbete att göra men sen kan vi lämna det bakom oss. Redovisning på måndag, wey.

Åt nudlar till middag för jag orkade inte laga något mer komplicerat. Ja väldigt latmaskigt av mig men åt kyckling, ris o currysås till lunch så känner att det nog var okej ändå.

I fina försök med att slippa plugga (vilket jag VERKLIGEN behöver) så har jag nu tränat en timme istället. Tränat rumpa o ben, även fast jag knappt kunde stå och benen skakade så jag trodde jag skulle falla så pushade jag genom två omgångar av varje. Sen körde jag den där jävla Boxer Babe grejen du vet Lima? Fast med hantlar! Klarade mig genom halva passet sen föll jag ihop xD Hoppas på att kunna stå imorgon men det är fanken inte säkert alltså! Känner mig då mer taggad nu iaf :)


Nu tror jag jag ska spela lite gitarr... Sen plugga. Jag lovar.

Postat av: Anna

Haha, men prova UTAN hantlar först, smartas ;)

2012-01-09 @ 23:10:40
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: