I really don't mind what happens now and then, as long as you'll be my friend at the end

Hahah jag insåg just det roligaste någonsin!! Ronja har en "trigger" :P
I somras när vi hade våra tävlingar i Bersan, då varje morgon då jag körde dit hade jag brorsans bil o lyssnade på Kryptonite med 3 doors down om o om o om igen tills vi var framme. Och nu när jag satt igång den så vart hon helt tokig! Hon trodde vi skulle köra agility, den lilla söta♥
Kanske måste lägga in den på telen så jag kan sätta igång den före tävlingar ;P

Jag har börjat städa här hemma nu, går litte dåligt men taggar med bra musik! Har diskat bort ungefär hälften men var tvungen att ta paus för jag fick russinfingrar :(

Back to work!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: