I took a walk around the world to easy my troubled mind

Har läst hela morgonen och kollade just hur det gick med rapporten från förra kursen, GODKÄND! :D
Så nu tar jag paus. Ska in till stan o göra av med lite pengar (måste sluta med det snart).
Ska lämna igen en tröja Pia köpte i lördags, köpa nån fler bh, hanlda lite alkohol till på lördag då jag ska ner till Umeå o festa med Nettan :) Och så ska jag köpa en riktig dragsele åt Hollan, så måste ha med henne så jag kan prova ut den. Då tänkte jag att vi kör lite socialträning på torget också när vi lickas är igång :)

Sen hem o fortsätta läsa, tänkte läsa ut två böcker idag iaf.. :P Och kanske måste städa köket också.. Men  nu ger vi oss iväg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: