I'm bulletproof, nothing to lose

Tacogratäng lagades, M kom o vi åt o pratade :)

Jag skulle iväg o skjutsa min bror till stan, fick ta Pias bil :D Men jag skulle visst inte bara skjutsa han till stan.. Nej först for jag till Morehöjden o hämtade bror, sen till Sörböle för att hämta Oscar, förbi Krysset o sen in till stan typ brevid Balder. Jag hade sagt åt tjejerna att jag skulle vara borta typ en halvtimme, men detta tog ju då typ lite mer än en timme. Jag hade dessutom glömt mobilen så M hade letat fram Rogers nr för att höra vart jag var nånstans :P

Vi gjorde oss fina (eller M gjorde mig fin :P) Och sen bar vi av ut mot stan! :) For på Calles först, o dit komme Jeepers, Jens o Adam också så det vart ballt, satt o snacka med dom o folk dom kände :) Vi hade ju somsagt lovat Claes att komma på Olles, men vi hade så trevligt på Calles så tog oss inte vidare förän typ 1 :P Vi lyssnade när killarna spelade några låtar sen så var det som slut. Så vi hade tänkt hinna på Allstar o dansa lite men när vi kom dit halv 2 typ så var det stängt >.< Stod utanför o väntade på bror min som skulle ha skjuts hem, sen väntade vi lite till på Oscar :P

Vi begav oss mot Krysset igen för dom skulle ha mat, men det hann stänga, så då körde vi tillbaka in till stan på Drive-Inen på Max. Som tur var så sov Oscar hos Roger så slapp skjutsa han till Sörböle igen :P
I bilen hade vi fina diskussioner om att spotta på tjejer och om analsex. Min bror tyckte jag var bra när jag vart less o sa åt Oscar att hitta sig en pojkvän för att dom enda som gillar analsex är bögar x) Det är kanske inte sant men jag vart verkligen less :P

Väl hemma så såg jag nåt Vänneravsnitt o åt korvmackor♥ Just när jag hade lagt mig så ville L ringa o prata så jag tog mig upp ur sängen igen (Pia o hundarna låg där redan så var inte en lätt uppgift ska ni veta!) Sen låg jag o L o pratade i typ en timme om massa skitfula grejer xD Somnade kanske kring halv6, och steg upp där kring 11 idag.. Satan så trött alltså!

For till hamn o gick ut i skogen idag :) Och hämtade mitt lilla hund. Imorgon blir det en sväng på stan för att fixa lite grejer osså måste jag på Maxi. Sen PLUGG.

Nu, myyys. Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: