Jag ser den inte någonstans, vars katten har jag lagt den?!...

Halloj!
Tog mig till Luleå igår iaf. Var jättetrevligt väder att köra i, regn och -14grader. :S

Imorse när jag vaknade hade jag ingen röst alls, vilket passade utmärkt för vi hade redovisning idag. Kanske inte berättade igår hur allt bara jävlades för mig med rapporten också så jag var fanken inte på humör.
Jag sov igenom första lektionen för den var inte obligatorisk, så började inte förän efter lunch. Sötaste Elisabeth kom hem o gjorde te åt mig och rösten vart lite bättre :)
Dock väl på plats så var det himla jobbigt att prata igen. Men som tur var så skulle vi inte stå inför helklass utan fick sitta i små grupper så jag behövde inte prata så högt! Gick ganska bra i början men rösten dog bort mer o mer x) Men min grupp var himla förstående så jag fick ta diverse host- och drickpauser.

Det var faktiskt väldigt intressant att höra på redovisningarna (nog för att vi bara fick höra två). Vi hade alla uppfattat uppgiften så olika så om man kom utifrån skulle man inte tro att vi hade haft samma uppgift :P Men som sagt, fanns som inga rätt eller fel och vi håller nu tummarna för att vi alla fick godkänt :)

Har varit en ovanligt jobbig dag, har haft feber hela dagen :/ Men jag kämpade på. Somsagt så var det bara två lektioner så det gick rätt smärtfritt.
När dagen var slut så for jag o Elisabeth på DollarStore och gjorde av med alldeles för mkt pengar. Men jag köpte mig en liten kastrull o några småskedar, sen köpte jag mest hundgrejor. Det slank med lite godis också.. :$ Lima du får pengar sen x) Kände att det kan vara bra att ha lite "pick-me-up" till morgondagen.

Nu ska jag ut o rasta hundet sen så blir det nog faktiskt sängen. Är helt jävla död efter dagen och ska orka med en ännu längre imorgon. Så försöker satsa på ca 10 timmars sömn.

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: