Making plans for the future..

Först måste jag bara börja med att säga att jag kände mig rätt duktig när jag var på affärn! Hade tänkt köpa cola o nåt tuggbart med massa onyttigt socker i för att kunna hålla mig igång medan jag pluggar (troligtvis hela natten inatt) men jag tittade på den skitgoda Jappen och sa "Näe, det är bara värdelöst" och så gick jag! Tihi

Har börjat med rapporten, går faktiskt helt okej. Var inte så svårt som jag trodde.. Har som undvikt att ta tag i den för jag har trott att det har varit jättesvårt men det var ju dumt av mig! Höll också på att dö av skratt när jag tittade på mina anteckningar och det stod "Gör klart innan nyårs!!!"

Har också typ lovat att ha Tiger hela sportlovsveckan. Ville nog gärna dra till Malå o åka litte slalom men det går ju nog göra även om jag har henne!


Annars än det så har det börjat snurra lite tankar i huvudet på mig inför sommaren. Men det är inget jag kommer dela med mig av förän jag vet om jag har ork/tid/råd. Don't worry, it's nothing big!

Nu tillbaka till plugget igen.
Ha en trevlig onsdag resten av världen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: