Mama I'm coming hooo-oooo-ooome

Fan så slut jag är idag!!
Men steg upp o begav mig ut i stormen för att träffa Emma o Vip. Btw så gick inte min dörr öppna/stänga pga snön. Kul. Tog typ en kvart att kunna låsa dörrfan.

Anywhoo, Vip har varit så tokig så hon ville ha någon som han kunde rejsa av sig med så jag lovade att vi kunde släppa ihop han o Holly. Dom var ungefär lika jobbiga på vägen upp till skogen men sen vart Vippe jobbigare, tyckte Hollan iaf ;P Satan vad hon skällde ut han massa gånger!
Men det var lite kul för tillomed Ronja var lite busig :P Däremot vart hon väldigt less på den vilda farbrorn och sen vart hon jättekall så vi vände o gick hemåt igen. Och då var det fart i min lilla vita! :P Hon sprang framför oss som någon slags tok :P Var himla kul! Nog för att hon ofta blir snabbare när vi är påväg hemmåt än när vi går bort :P
Nu ligger mina små älsklingar o sover igen. Jag har verkligen bäst hundar i världen. Hur många har en off-knapp på sin hund egentligen?♥


Just nu ligger en trött LindaLi i min soffa o sover, och jag ska ta hand om lite plugg innan jag däckar en stund.
Seriöst, helt jävla slut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: