Maskros

Haha min hund är söt! Ronja har ett grisöra som hon bara piper över så jag tog det av henne o la det på skrivbordet. Då kommer Holly o lägger huvudet i knäet på mig och ser jäääättesöt ut, så jag skrattar lite åt henne och då börjar hon tokvifta på svansen x) Sötnos!

Och igår berättade min mor att hon hade mött en kvinna i hamn som hade frågat om det inte var hennes dotter som hade "den där svartvita", Holly alltså. Mor min svarade jaa... "Ja alltså hon verkar ju så duktig! Hon har ju sån pli på den :D" Jag tkr det var skitkul att höra, men tvivlar på att mina grannar här på Atorp tänker likadant.. Hon är fanken galen när vi är ute o går här.

Men hon är fin♥

Nu måste jag dammsuga och duscha innan släktet kommer.
Och ikväll blir det typ bio med M o kanske Lima :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: