My knees were far too weak to stand in your arms without fallin' to your feet

Kämpar på med rapporten som bara den. Om vi delar upp den i 4 delar så har jag hunnit med nästan 1 :P Men det går framåt! Har ju imorgonkväll och söndag på mig också så behöver kanske inte sitta hela natten :)

Spotify klagar för att dom inte har fått pengar av mig, så jag har inget premium längre. Och har visst lyckats lyssna upp alla mina 10timmar på typ 2 dar? Så radion är igång istället. Dom spelade nyss Wonderchild, det var fanken inte igår! Jag vart glad o tog en liten dans-paus som utvecklades till en brottningsmatch med Hollan x) Mitt lilla bustroll!

Jag vet att jag kanske uppdaterar bloggen lite väl mycket ibland, men det måste ju ändå vara bättre än mina sugiga vänner som inte har uppdaterat på typ.. Ja M har inte uppdaterat sen typ långt före jul. Lima skrev att hon ska till NY i sommar, vilket jag inte ens vill läsa om för jag är så avis! Och senaste inlägget L skrev var ett MMS-inlägg då jag hade fest. Det var ju dock bara typ 5 dagar sen, men jag uppdaterar typ 3 gånger per dag så jag tkr det är lite ändå xD


Längtar som fan till på tisdag! Fast fan, är ju i Luleå då.. Men va, kan inte vara 2 veckor kvar tills jag får träna agility med mitt monster igen?! :O Satan så ledsen. Det är så KUL!! Ronja är inte kul att träna, bara att tävla :P Men Hollan, alltså åååh♥ Längtar till Luleå-tävlingen 18,19 feb! Måste bara skrapa ihop pengar först..


How you gonna' run at the speed of sound?
Wooah wooah Wonderchild♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: