No more champagne and the fireworks are through

Haha kändes jävligt nödvändigt att ta första drinken 02.44 xD

Hade faktiskt en trevlig kväll, trots att jag inte var så taggad. Gitarrspelandet och de stora raketerna var en stor del av detta! Efter jag skjutsat hem diverse vänner så blev det en sväng förbi Erik o Alex där T&D med peepz var. Daniel tvingade självklart i mig två drinkar eftersom det var "mindre än gångavstånd" hem :P

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska däcka i min nya älskade soffa med en film eller om jag ska lägga mig i sängen. Finns en stor risk för att hamna in the dark place om jag lägger mig i sängen.. Satsar nog på en film, typ Robin Hood eller något!

Lite ledsamt att året är slut. Det var ett bra år. Men nu får vi se vad 2012 har att bjuda på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: