Now I'm back with one of my latest, just letting you know.

Haha breakdown..

Mår prima idag, dock tror jag att min lathet kommer från lägenheten.. Har inte varit något problem att ta sig upp kl6 hela veckan men nu när väckarn ringer halv9 är det omöjligt att få sig upp ur sängen! :O

Tog mig upp tillslut, gick en sväng med the dawgs o sen vart det en timmes träningspass :) Körde först full-body-workout i 20 min, sen två svängar av Muffinstops&Lovehandels :P Sen vart det en halvtimmes core!

Tappade upp ett mysigt bad åt mig o la mig där med Värdegrunden - finns den? (Finns verkligen inget bättre ställe att plugga på än i badet!) Och nu sitter jag här. :P Ska dra mig in till stan strax, måste fixa körkortet o bankkortet, köpa ett headset och Spotify Premium. Blir även kanske att köpa någon dipp o en gurka till ikväll :) Är galet sugen på att hitta något snyggt att ha på mig imorgonkväll då jag o Pia ska ut men vi får se.. Får ju somsagt 4 000 i bidrag den här månaden så kanske inte är omöjligt att man får köpa något klädesplagg :]

Näe, kanske ska sätta på mig nå kläder o bege mig.. Haha vet ni hur nice det är att gå omkring naken? :D Något jag rekomenderar till alla ;)

Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: