Oh death, I hope you point me towards the right way to go

Jag sov för länge. Borde plugga men funderar på att måla tv-bänken istället. Annars kmr jag bara o sitta o störa mig på det. Den måste vara målad o användbar innan helgen so why not.

Jag hade snöat in när jag vaknade, dörren gick fan i mej inte öppna! Så jag gick ut med spaden på altanen o vandrade runt. Dom hade plogat upp snö mot min o grannens dörr, inte undra på. Så skottade fram båda våra dörrar o sen fick Holly äntligen morgonkissa x)

Blir nog ingen långis med flickorna idag, ska ju gå till travet o träna ikväll.. Och måste köra träningsvideorna, körde inte hela igår.. Haha jag lyckas hamna efter redan första dan xD

Aja, nu ska jag sluta försöka fördröja plugget. Hare gött mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: