Om du såg mig nu så skulle du tro att jag var någon annan

Haha.. skrattar fortfarande åt att AL inte kände igen mig på Mollys.. x)

Dagen har varit riktigt bra :) Höll mig vaken o låg i sängen o läste kurslitteratur i 2 timmar, sen steg jag upp o väckte grannarna genom att he stereon på högsta volym medan jag diskade ;) Snabb åt lite frulle sen bar det iväg till Bersa, där Lima låg och sov?!?!? :O :O! Haha så jag tog med monstren o väckte henne helt enkelt :)
Vi gick en sväng, men vädret var himla otrevligt. Och min hund stack o var bort i typ 10 min?! så jag var arg o vi vände efter inte ens halva vägen.

När jag kom hem därifrån så betsade jag min spegelram, självklart SPEGELram, inte tavelram som jag skrev igår.  Mami rignde o var påväg mot stan så jag bytte om o hoppade in i Glenn!
Vi köpte födelsedagspresenter åt käraste LindaLi som har fyllt 20 för ett tag sen :P Och på Gina fyndade vi ordentlig, jag köpte mig en kofta för 50kr (och mor min en likadan :P) och så fick jag pyjamasbyxor av världens bästa mami :)

Efter en snabbis på Björkis så for jag hem o nu blir det nog en powernap, känner mig konstigt trött!

Här kommer lite bilder, vet iaf att L brukar klaga på min "tråkiga" blogg!

Nudelbreakfast!
Finaste Tiger :)

Koftan

Haha det följde med ett linne till byxorna märkte jag när jag kom hem :D

Och LindaLis presenter, dock ena i julklappspapper..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: