She was looking kinda dumb with her finger and her thumb in the shape of an L on her forehead

Har hunnit med en del idag :) Har pluggat (dock inte så mkt som jag borde), börjat damsuga golven, gjort hundgodis osv :) Var nyss ut en sväng med the dawgs. Alltså seriöst. Jag vet att det inte blir bättre av att jag blir förbannad, men visst FAN kan hon lära sig att komma då man ropar snart?! Blir så... åh. Känner mig misslyckad.

Tog på Hollan selen vi köpte bara för att träna lite att hon ska dra saker (just då, mig) när hon har den på sig. Kastade en boll o då for hon iväg som bara den! Ska öva så några gånger innan jag sätter pulkan där bak. Självklart så började hon slamsa sönder i slutet o jag blev arg på henne igen >.<

Haha men nu står flickan brevid mig och låter som bara hon kan låta.. Då tittar jag dit och ser hennes söta huvud på sned med en sock hängade ur munnen :P Hon lägger socken i mitt knä o viftar på svansen; "Här får du matte :)" Gud så hon är söt!


Tror vi går ut på parkeringen o tränar lite, hon verkar inte supernöjd med dagens prommis :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: