The ice we skate is gettin' kinda thin

Sammanfattning; Veckan har varit brutalt jobbig och ovanligt tyst. Kursen verkar rolig men vi ska visst plugga heltid samtidigt som vi praktiserar heltid, så det blir spännande med 80timmars  arbetsvecka..

Höll på att köra ihjäl mig påväg hem, inte kul att få sladd på E4an. Men jag tog mig hem till mor min där det bjöds på baconbiffar♥ Hon satt o såg Maid in Manhattan så fastnade som i filmen, och sen vart det Casper!! Hur många år sen var inte det? :O Så var tvungen att se den som den BFaren jag är :P Så har nyss tagit mig hem o packat upp allting :)

Har två ovanligt glada o busiga vovvar här, men dom får allt stå ut med att jag ska mysa i soffan!
Imorgon måste jag in till stan. Fota till körkortet, aktivera bankkortet och köpa ett headset. Måste också träffa upp med Emma på något sätt så jag får köpa lite litteratur av henne. Sen får jag väl beställa resten..

Btw så har jag fått godkänt på mitt studielån, men jag har gjort nåt tokigt så nu får jag pengar för alla veckorna i höstas också så får 18 000 i lån i slutet av Januari + dom 4 000 jag får i bidrag. Kan ju säga att allt som blir kvar av lånet efter hyran går in på sparkontot. Och eventuellt lite till mor o far som betalade förra hyran :P

Nu filmmys, mkt att göra imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: