Uh. Det är ett riktigt ord jag lovar, det finns på Wordfued.

Heeeej bloggen!!!
Som ni ser så är jag väldigt trött och uttråkad. Önskar att jag fick sova tills det vart vår♥ Men på torsdag ska jag ju ha kalas o på fredag.. haha ja på fredag får jag sova hela dagen :D För där kringden tiden på lördagmorgonen då dom flesta far hem från krogen så ska jag stiga upp och fara till Finland. Spenderar hela lördagen i Finland/bil, med ett stop för middag hos underbara Ullrika och Hasse :)
Söndag lovar jag er att jag kommer plugga som fan. Fast.. Jag borde kanske fara upp på söndagkväll till Luleå så jag är där.. Måste kolla schemat.

Så jag har rätt fullt upp. Idag ska jag en sväng på stan med L. Vi ska fota nya kort till körkorten o jag måste aktivera mitt bankkort. Jag hoppas det funkar för då ska jag köpa en Subway-macka till middag! Den första vettiga reklamen jag fått sen jag flyttade hit, rabatt på Subway.

Min hund är crazy btw, vilket suger för jag tänkte inte behöva gå någon långis med henne förän ikväll då vi ska på träningen.. Måste kanske köra lite hjärngympa iaf.

Näe, nu ska jag lägga mig i sängen under mitt varma täcke och läsa Värdegrunden!
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: