Vi ger inte upp förän vi har fått det vi vill ha

Jag är fortfarande tokigt tagen av Jay Sisler..! Jävlar alltså!

Har varit en satans seg dag. Hade svinont i huvudet hela gårdagen och det har fortfarande inte gått över :/ Men var o handlade idag iaf, och fotade till körkortet. Sen har jag legat i badet i 1½ timme o läst Kutdotters bok, den är himla intressant alltså! Älskar när vi får bra kurslitteratur att läsa :)

Nu måste jag göra mig nå middag. Har köpt så jag ska kunna göra riktigt fläsk o mackaroner men kom på att det helst ska stekas några timmar sådär, så blir nog det imorn istället! Kanske lite potatis, sås o baconbiff nu? Måste ta tag i disken först tror jag.. Är satans hemskt i mitt kök...........

Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: