Yeah yeah, well you're just a mess

Förstår inte hur jag kan ha gått upp i vikt igen.. Nog för att jag nyss hade ätit o hade på mig massa kläder bla täckbyxor :P Men ändå, ofta 3kg? 3kg rena muskler!! Inbillar jag mig så jag mår lite bättre :)


Och på helt andra noter; Ingen som är sugen på att använda min studentrabatt på Ellos.se? Om jag beställer för mer än 200kr så får jag 50% på dyraste varan o en sportbag! Problemet är att jag vill inte beställa något därifrån, men skulle väldigt gärna ha sportbagen för jag har ingen :P Så hör av er om ni hittar något fint på Ellos som jag ska beställa åt er... hehhehe


Spenderade hela dagen i hamn idag. Sov inte mkt inatt o steg upp 8 så har inte varit piggast i världen.. Men har tvättat all min tvätt o läst 5 kapitel i ena boken så har ju som åstakommit något iaf! Och vi åt taco-kyckling till middag, himla gott faktiskt :)
Just nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag får fara o träna mina underbara hundar nångång!♥



Don't you know by now? You can't turn back
Because this road is all you'll ever have
Postat av: j

3 kilo... jadu;) själv har man gått upp 24. Lycka till att tappa de kilona igen.. någonsin!

2012-01-31 @ 21:06:23
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: