Your brain gets smart but your head gets dumb

Vi börjar med att göra en förbannelse över den jävla idioten som, vad jag kan förstå av ljudet, försökte förstöra huset med en tryckluftsborr mitt i natten igår?!?!?! (Okej, från typ 7 till halv 12...)

Somnade där halv 12 nångting o vaknade 05.17 o kunde nog inte riktigt somna om efter det. Var inte sugen på långdag imorse kan jag säga!!
Men på något sätt har jag klarat av att vara på alla lektionerna idag! Hade tänkt skippa en så Hollan inte behövde vara själv så mkt, men Ebay o Gerda har varit här hela dagen så hon har inte varit helt själv iaf :)
När jag kom hem efter sista lektionen, där just före kl18 så möttes jag av en hund som ramlade ut i korridoren för hon låg pressad mot dörren :P
Åt mig lite middag medan min hund fortfarande låg ute i hallen, hon såg så ledsen ut :O Körde typ en kvarts hjärngympa o lyckades lära henne både att prata och att buga men hon gick ändå o la sig där ute :/
Klädde på mig ordentligt osså gick vi till Glenn o hämtade långlinan (fick en aha-idé) så tränade att ha henne lös. Det går ju ha henne löslös, men är så jobbigt att måsta bli arg på henne. Så vi brottades i snön o hon sprang hit o dit o skuttade av glädje! Sen fick vi oss några nya kompisar, en skitsöt liten flicka med en ännu sötare liten tysk spets :P

Nu är vi inne igen o hon ser precis lika deprimerad ut nu som före vi gick ut >.< Fast nu ligger hon på sängen iaf :P Känner mig som världens hemskaste matte som lämnat henne ensam så mycket!! Hur detta ska gå när jag har praktik kan vi ju fundera på..

Imorgon är sista dagen, så det betyder att vi packar ihop oss ikväll så vi kan fara hem direkt när jag slutar halv3 imorn :) Blir middag i hamn o hämta min underbaraste La Fluff♥

Nu blir det mackor! :D Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: