Your life's a joke, you're broke and your lovelifes D.O.A

Gjorde av med alldeles för mkt pengar igår. Mest på alkoholen.. Got a little carried away...



Idag har jag inte gjort jättemycket. Tiger kom imorse, tidiiigt. Pluggade ett tag, åt lunch såg tv osså kom M förbi :) Vi pratade strunt ett tag och sen for jag till hamn för att ha hundvakt åt den lilla medan jag gick ut med dom två stora.
Påväg hem hade två bilar krockat just i slutet av hamn, och det satt en stackars vovve mitt i allt! Så pigg och klartänkt som jag var så började jag tänka "tänk om det är Holly!" Sen så kom jag fram till att hon satt i min bil så det kanske var jag som hade krockat. Tog upp mobilen för att ringa till min mor och höra om hon visste något om att jag hade varit i en olycka (?!) men då kom jag på hur himla skumt tänkande jag hade så då började jag bara skratta :P Inte okej att skratta, 4 pers hamnade på sjukhus, men seriöst..

Nu ikväll har jag haft ett himla träningspass för mig :P Jävlar slut alltså x) Ska rocka lite ring medans det är vänner, sen blir det kanske ett plugg-bad ikväll igen!
Hare gööött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: