Boo-hocky

I lördags hade jag en bra dag! Var på klubben bara jag o Holly, vi busade och hade oss, knappt någon träning alls, bara tjoller :) Sedan stannade vi på Campingen och hälsade på Yessi! :) Mötte upp L också. Hon var lite bakis...

Vi handlade på Coop och sedan sov L på min soffa tills Sara kom :) Då tände vi grillen och hade allmänt mys! Olles blev vår destination där vi fick eltejp i pannan och träffade massa awesomea människor! Och några jävla creeps. Vi flydde bordet men de förföljde oss. Jävla äckel....
Skjutsade hem L sen och så såg jag o Sara film innan vi däckade.

Söndag hände väl inte jättemkt. Tränade med Tina på kvällen :)

Idag så mötte vi upp Emma o Vip + lilla Essi på klubben o tränade lite, sedan for jag till hamn och tvättade typ 500 maskiner tvätt. Nu börjar dock allt vara klart inför the D day. Måste bara städa undan lite och bära bort mattor osv :)


Imorgon är jag Tigervakt, ska till hamn o hämta lite tvätt o sen blir det lite träning.
Nu ska jag däcka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: