Flyggelkudkmlkwprjnanfjdl

Blev hamn i fredags, jag är nog patetisk så att när jag känner mig för ensam ser jag Let's Dance med mina föräldrar :)

Lördagen var en BRA DAG!! Fyfan vad härligt, både jag o Andrea tog oss vidare till göteborg! Men det kan ni intressanta människor läsa om här. (Ja, intressanta människor, hundmänniskor ;)

Var dock blöt o kall o kände mig förjävlig innan dagen var slut. Och då skulle mitt hem våldgästas av massa fyllon. Var en bra vän o hämtade L i Bureå o sen började folket trilla in. Jag var inte på humör, om vi säger så. Gjorde en ansträngning dock, klädde upp mig o öppnade en cider, men kom inte mycket längre än så. Hade tagit på mig pyjamasen o borstat tänderna kl10 och bara väntade på att dom skulle fara ut x)
Jag brukar inte ha något problem att vara nykter bland fyllon, men fyfan vad jobbigt det var. Antar att det var för att jag inte var på humör..

Söndag så sov jag, sen sov jag lite till. Sen for jag till hamn o sov en stund där innan middagen. Övergav mina hjärtan (really big sadface) och for hem igen. Var trött som stryk så la mig tidigt, men såfort huvudet träffade kudden så var jag pigg som en lärka! Jag lästa lite Om Agility och la upp en budget för sommaren och sedan tvingade jag migsjälv att somna, där kring1.

Idag jobbade jag heeela dagen. Gruvade mig som fan men det var helt okej där! Är där imorgon, torsdag o fredag också. (Men då har jag kortare dagar så jag hämtar hem mina hjärtan imorgon!)

På onsdag är det röd dag. Jag o min käre far ska då troligtvis till Kalix och hämta en bil. Så då blir det en sväng förbi IKEA och så tänker jag stanna i Rosvik o pussa på Yessi om Sari är hemma :) Och L ska typ kanske följa :)!

Nu mat. Sen kaaanske motion. Måste köpa kuvert så borde cykla på coop. Men då kommer jag köpa choklad för jag är fast igen. FYFAN för beroenden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: