Midsommarafton!

Sist vi hördes så var jag barnvakt :P

Lördagen vart det en sväng till Rosvik med Lima för att kika på bäääbisar! Himla mysigt :) Sedan färgade hon mitt hår när vi kom hem och jag for till hamn för att äta tårta hos syster :)

Sedan stressade jag tillbaka hem för att byta om och ge mig iväg på inflyttningsfest! Just när jag började cykla iväg så började det regna som bara den.... Smart som jag är så hade jag med mig regnkläder ;) Väl hemma hos AnnaÅ&Nils så var det massa folk och lagomt med alkohol. Väldigt trevligt hade vi! Sedan drog vi ut på Allstar. Jag fick värsta nappet den kvällen alltså!! Jag fick dela säng med L och två pojkar sov på min soffa :P

Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort resten av veckan. Typ tränat hund och försökt lära mig åka inlines!

Idag så for jag till bästaste L och kidnappade henne. Vi for till Texta och fick ha hela platsen för oss själva :) Låg i solen o glassa och Holly fick bada lite sen :)
Sedan hälsade jag på Sari och valparna som var på semester på Campingen :D

Ikväll har vi varit hos Anna-Karin och Larsa och grillat osv. Jag kände mig lite medelålders, barnen är typ 10år och resten över 50, men det var kul ändå :) For hem kring 9, köpte lite chips och sitter nu o ser film :P Alltså Twilightfilmerna suger, men det går inte att INTE se dem......


Okej, now you're up to speed. Godnatt! Och trevlig midsommar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: