Snabb re-cap av Stadsfesten!

Amaranthe sög för ljudet var messed up så hörde inget av sången. Det är ju sångerskans röst som gör hela bandet!

Veronica Maggio hann jag bara med lite smått och långt bakifrån, men det var väl helt okej!

Lars Winnerbäck var skitbra! "Förlåt att jag kommer hit med dessa ledsna låtar, och det mulna vädret.. Men jag får liksom ingen ordning" and the croud went wild.

Men höjdpunkten var lätt Dead By April! Vet att alla trackar på Zandro men jag tycker han har FÖRJÄVLIGT bra röst! Skadar ju inte att han ser ut som han gör heller. Men hela framträdandet var bara råbra, var längesedan Stadsfesten hoppade sådär! Awesomet! :)


Självklart hann vi med massa åkturer i virvelvinden, dock fick jag bara åka gratis 4 gånger i år :( Men härligt var det ändå!


Nu ska jag sova 1½ timme sedan hämtas jag upp av Lena och vi beger oss mot Finland.
HARE GÖTT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: